» Regulamin

Regulamin

§ 1 Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

2. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową, mailowo pod adresem mailowym lub telefonicznie oraz realizowane w siedzibie sklepu – Warszawa, ul. Królowej Bony 49 paw. 1. Wysyłki są realizowane na obszarze terytorialnym Polski.

3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.

5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produkt. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia i zawarciu umowy kupna / sprzedaży.

6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku szybkich płatności elektronicznych lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.

7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, podlegają gwarancji 12 miesięcy (chyba że jest to oznaczone inaczej na karcie danego produktu), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jako przedsiębiorca handlowy, informujemy, że mamy obowiązek dostarczać produkty pozbawione wad fabrycznych i prawnych.


8. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało wysłane nie można anulować. O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.


§ 2 Koszty i termin wysyłki

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, lub o innych czynnikach które uniemożliwiają lub utrudniają realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub mogą wpłynąć na jej opóźnienie.

2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 3 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub szybkich płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności).

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.

4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep może pokryć koszt przesyłki zakupionych towarów. Informacje o dostępnych darmowych formach wysyłki pojawiają się w koszyku sklepu internetowego.
 

§ 3 Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu
szybkich płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
  
4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

  
§  4 Procedura reklamacji

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

2. Reklamacje muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.

3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji załączony na dole tego regulaminu.

4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.

5. Klient ponosi koszty wysyłki reklamowanego lub zwracanego produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt odesłania towaru ponosi sprzedawca.

6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy oryginału faktury, podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

7. W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

8. W przypadku stwierdzenia wady, kupujący może dodatkowo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

9. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru na odległość (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem zachowania zasad zwrotu opisanych w zapisach ustawy o towarach zakupionych na odległość. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania i musi być odesłany w całości włącznie z opakowaniem naruszonym jedynie w stopniu umożliwiającym swobodne obejrzenie towaru, kompletem akcesoriów (jeśli dotyczy), dokumentacją i dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie przesyłki i oryginalnego opakowania podczas transportu.  (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
 
10. Z uprawnień do zwrotu i odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT na firmę. Niezależnie od nabywcy z prawa tego wyłączone są także produkty takie jak: cyfrowe dane audio-wizualne, oprogramowanie oraz treści cyfrowe (jeżeli zostało otwarte ich opakowanie w stopniu umożliwiającym ich skopiowanie), oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub jego zindywidualizowanych potrzeb.


§  5 Zwrot pieniędzy

1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.

3. Pieniądze za zwrócony towar oraz jego koszt wysyłki (do kwoty równowartości najtańszej dostępnej dla danego produktu formy wysyłki)  zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.


§  6 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

 
§ 7 Informacje ogólne

1. Sklep SpyPhone Polska prowadzi sprzedaż pod adresem 02-496 Warszawa, ul. Królowej Bony 49 paw. 1 (tel. 22 867 07 31), oraz za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem strony spyphone-polska.pl jest sklep Spyphone Polska (nazwa handlowa) mieszczący się w Warszawie przy ul. Królowej Bony 49 paw. 1, firma jest zarejestrowana pod numerem  NIP:113-048-73-14 i REGON 012295799. Wpis do EDG nr 2190/1992 z dnia 10.04.1992 r.

 

§  8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  
1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, na co nasza firma wyraża zgodę.

2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.

3. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

4. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php



§  9 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.  

2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania.

 
 
Formularze do skopiowania
  
  
Przykład formularza reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne

sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...............
2. Adres: ...............
3. Data dokonania zakupu: ...............
4. Nazwa towaru: ...............
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...............
6. Cena brutto: ...............
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...............
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ............
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ............
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ............

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.

.......................................................
(czytelny podpis Klienta)


Przykład dokumentu zwrotu towaru.

Dokument odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru

Dotyczy paragonu / faktury VAT nr: ...............
Imię, nazwisko, adres Klienta: ...............
Miejscowość, data: ...............
Nazwa towaru: ...............
Cena brutto: ...............
Ilość zwracanego towaru: ...............
Przyczyna zwrotu: ...............

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży i rezygnuję z ww. zamówionego towaru w sklepie internetowym ......................... , gdyż (niepotrzebne skreślić):
- dostawa jest niezgodna z zamówieniem
- towar jest niezgodny z opisem
- nie chcę podawać przyczyny rezygnacji z zakupu

Uwagi: ...............

Proszę o (niepotrzebne skreślić):
- zwrot gotówki przekazem pocztowym na adres: ...............
- zwrot gotówki na następujące konto: ...............

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zwrotu określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.
 

.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
Przejdź do strony głównej

Aktualności

Nowy telefon od... Boeinga

19-03-2015Wyświetleń: 807
Boeing zaprezentował model z opcją autodestrukcji. Wszystkich podróżnych uspokajamy, że chodzi o smartfona, a nie o samolot. :)

Telefon nazywa się Black i w przypadku dostania się w niepowołane ręce nie zdradzi sekretów swojego prawowitego użytkownika, gdyż wyposażono go w opcję automatycznego kasowania wszystkich danych i całkowitej blokady działania w przypadku, gdy wykryje próbę włamania.
Przeczytaj całość

Złośliwe aplikacje w sklepie Play

15-10-2014Wyświetleń: 938
Podczas korzystania z aplikacji mobilnych wiele osób sądzi, że ich dane są odpowiednio zabezpieczone i nikt nie ma do nich dostępu. Nic bardziej mylnego. Nawet podczas wykonywania najbardziej prozaicznych operacji na smartfonie udostępniamy Google swoje hasła, położenie itp. Korzystając z Androida, użytkownik przechowuje w chmurze sporą ilość informacji, np. hasła do sieci Wi-Fi, aplikacje mogą udostępniać prywatne informacje na temat wieku, płci czy choćby orientacji seksualnej użytkowników. 
Przeczytaj całość

Wstęp do świata SpyPhone

01-05-2014Wyświetleń: 957
SpyPhone to oprogramowanie instalowane w telefonie komórkowym, pozwalające w pełni monitorować, to co się na nim dzieje, w sposób zdalny i niewykrywalny dla jego użytkownika. Rejestruje ono wszystkie operacje wykonywane w telefonie i przesyła informacje o nich osobie monitorującej.
  
Na rynku istnieje wiele programów tego typu, które można podzielić w zależności od systemu operacyjnego telefonu, z którym są kompatybilne i możliwości. 
Przeczytaj całość
© Sklep SpyPhone Polska - Monitoring telefonu komórkowego |  Oprogramowanie sklepu: ShopGold.pl